۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
PACC چیست؟

کراچی: مرکز فرهنگی آمریکایی پاکستان ، که عموماً به عنوان PACC شناخته می شود، یک سازمان فرهنگی است که به معنای واقعی کلمه دو ملیتی است.

PACC یک نهاد غیر سیاسی و غیرانتفاعی است.  این موسسه (PAKISTAN AMERICAN CULTURAL CENTER) در 50 سال گذشته مترادف با خدمات زبان و فعالیت های فرهنگی بوده است. در ابتدا برای توسعه و ارتقای روابط دوستی بین مردم پاکستان و آمریکا تأسیس شد، و در آموزش زبان و ترویج فرهنگی به جایگاه پیشرو دست یافته است. ماموریت PACC ارائه آموزش با کیفیت زبان انگلیسی و درک فرهنگی برای دانش آموزانی است که به دنبال پیشرفت شغلی و رشد شخصی هستند و از سال 1959 بخشی از این تلاش بوده است. دانش آموزان ما به طور فعال انگلیسی را یاد می گیرند و "زندگی می کنند" و فرهنگ را از طریق رویدادها و گردهمایی های ویژه تجربه می کنند. در PACC، ما از دانش‌آموزان در تمام سنین و سطوح از مبتدی تا پیشرفته بسته به وضعیت فردی آنها استقبال می‌کنیم. PACC طیف گسترده ای از دوره های آموزشی زبان و فرهنگی را ارائه می دهد. از دانش آموزان و اعضا به گرمی استقبال می شود تا در برنامه های درسی، برنامه های آموزشی و رویدادهای فرهنگی که در طول سال اتفاق می افتد به ما بپیوندند.

مراکز چگونه کار می کنند؟

هر مرکز توسط یک مدیر مدیر مسئول اداره می شود که به ترتیب به مدیران برنامه های زبان و فرهنگی گزارش می دهد. همه HOD ها به مدیر اجرایی در دفتر مرکزی گزارش می دهند. مدیر اجرایی به نوبه خود به هیئت مدیره ای متشکل از هشت عضو پاکستانی و هفت عضو آمریکایی گزارش می دهد که به عنوان هیئت حاکمه برای تصمیم گیری و هدایت فعالیت های سازمان عمل می کند. این مدیران هر دو سال یکبار از بین اعضای عمومی در جلسه مجمع عمومی انتخاب می شوند.

https://pacc.edu.pk/wp-content/uploads/2022/05/institute.jpg

چگونه تامین مالی می شود؟

PACC یک سازمان تأمین مالی است که کاملاً به هزینه هایی بستگی دارد که از دانشجویان برنامه های آموزش زبان و فرهنگی یا سازمان هایی که سالن یا سایر مکان ها را استخدام می کنند، دریافت می کند.

https://pacc.edu.pk/wp-content/uploads/2022/05/finance.jpg

آدرس:

PACC در سه پردیس در سراسر پاکستان فعالیت می کند. دو مرکز ما در کراچی و یکی در حیدرآباد واقع شده اند. دفتر مرکزی ما در خیابان 11 Fatimah Jinnah کراچی واقع شده است، جایی که یکی از مرکز FJR مرکز ما نیز واقع شده است.

پردیس اصلی، FJR، کراچی----کریم آباد، کراچی----گلشن اقبال، کراچی----جاده بیمارستان، حیدرآباد

دوره های آموزشی

دوره های زبان انگلیسی

برنامه زبان انگلیسی

برنامه های آخر هفته

دوره های دیگر

پیش مبتدیان

آمادگی آیلتس

باشگاه گفتگوی روزانه

مبتدیان

زبان انگلیسی خود را صیقل دهید

دوره آمادگی آیلتس

سطح 1-6

مدرسه شنبه

انگلیسی تجاری حرفه ای

پیشرفته

مهارت های نوشتاری انگلیسی

مهارت های نوشتاری انگلیسی

پست پیشرفته

برنامه های آخر هفته

کمپ تابستانی

دوره های فرهنگی

دوره های کامپیوتر

طراح مد

MS Office با هوش مصنوعی

طراحی (اصلی)

طراحی گرافیک با هوش مصنوعی

طراحی – (پیشرفت)

رسانه دیجیتال با هوش مصنوعی

زیبایی شناسی

مفهوم کامپیوتر

بیا برقصیم!

ساخت متن

عکاسی

طراحی وب

منبع :https://pacc.edu.pk/introduction/

کد خبر 20215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =